WAT TE DOEN BIJ OVERLAST, BRAND OF EEN CALAMITEIT

WAT TE DOEN BIJ OVERLAST, BRAND OF EEN CALAMITEIT

Wat te doen bij overlast?
Hierbij kunt u denken aan hangjongeren of onenigheid tussen buren dan kunt u contact opnemen met de wijkpolitie. In geval van inbraak dient u natuurlijk direct de Politie te contacteren.

Wat te doen bij brand?
Bij constateren van brand dient u direct de Brandweer in te schakelen. Zorg dat uzelf en uw familieleden in veiligheid verkeren. U meldt de schade binnen 24 uur na de brand bij de Vastgoedbeheer Rotterdam.

! Let op belangrijk:  Bij een brand of een inbraak zorgt de politie er meestal voor dat uw woning tijdelijk wordt dichtgezet, zodat niemand bij uw eigendommen kan komen. Voor de verzekering zijn de aangifte en foto’s van groot belang.

Sleutels kwijt of buitengesloten?
Bent u uw sleutels verloren of heeft u zich per ongeluk buiten gesloten, dan kunt u ons proberen te contacten of wij iemand vrij hebben die wellicht de deur kan openen, hieraan zijn kosten verbonden. Het best kunt u een slotenspecialist raadplegen, deze kosten zijn helaas wel voor u zelf:

--> Sloten Service Rijnmond (24/7 service)    Tel: 010-795 46 61 (keuzenummer 1)

! Let op belangrijk: Het raadplegen van een sleutelservice kan 24/7, hier zijn kosten aan verbonden, deze dient u in bijna alle gevallen direct aan de sleutelservice monteur te betalen.

Heeft u een calamiteit?
Voordat u een calamiteit meldt bij Vastgoedbeheer Rotterdam dient u de punten uit deze informatiemap voor huurders en de ondertekende onderhoudslijst doorgenomen te hebben.

U kan tijdens kantooruren contact opnemen met Vastgoedbeheer Rotterdam. Indien het een spoedmelding is, dat na 17:00 uur plaatsvind en niet tot de volgende dag kan wachten dan kunt u een spoedmelding indienen als volgt:

--> Stuur een mail naar huurder@vgbr.nl, vermeld als onderwerp SPOED en stuur een bericht met een zo duidelijk mogelijke beschrijving van de calamiteit, uw contactgegevens en uw adres.
--> Bel 010-2170112 en blijf aan de lijn tot u een piep hoort, spreek dan luidt en zo duidelijk mogelijke beschrijving van de calamiteit, uw contactgegevens en uw adres.

Binnen 24 uur na het melden zal er contact met u worden opgenomen.

! Let op belangrijk: Bij onnodig gebruik van de calamiteitendienst worden de kosten die hiermee gemoeid zijn bij u in rekening gebracht inclusief de behandelingskosten van Vastgoedbeheer Rotterdam. 

Let op!: tarief van een calamiteitendienst is veelal 200%.

Share by: